Kolibri K-240 różne modele/TRANSPORT GRATIS!

Kolibri K-240 różne modele/TRANSPORT GRATIS!

Kolibri K-240 to seria małych, dwu miejscowych pontonów cechujących się niską wagą i małym rozmiarem transportowym. Do wyboru są 4 modele z czego do dyspozycji jest pełna, składana podłoga typu książka, oraz składana podłoga listwowa. Spakowane są w wygodną, materiałową torbę transportową.

CHARAKTERYSTYKA MODELI:

  • K-240: ponton bez listwy odbojowej i podłogi
  • K-240T: ponton bez listy odbojowej ze składaną podłogą listwową
  • K-240TL: ponton z listwą odbojową z podłogą składaną listwową
  • K-240TL PP: ponton z listwą odbojową ze składaną, pełną podłogą książkową

INFORMACJE O PONTONIE:

  • - długość (cm) 240
  • - szerokość (cm) 130
  • - wymiary kokpitu - 172 x 62
  • - średnica burty (cm) 34
  • - ilość komór powietrznych (szt.) 2
  • - maksymalne obciążenie (kg) 216
  • - maksymalna ilość pasażerów 2
  • - waga (kg) 18,5
  • - wymiary zapakowanego pontonu (cm) 90x45x35

STANDARDOWE WYPOSAŻENIE PONTONU:

  •  - Aluminiowe wiosła
  •  - Dwie ławeczki
  • - Torba transportowa
  • - Pompka nożna
  • - Komplet naprawczy
  • - Uchwyty na wiosła
  • - Linki asekuracyjne
  • - Instrukcja eksploatacji
  • -Mocowanie silnika (pawęż)

Kolibri jest wieloletnią marką słynącą z produkcji znanych i docenionych przede wszystkim wśród wędkarzy pontonów wiosłowo - motorowych. Kolibri do produkcji używa najwyższej jakości materiał PVC stosując przy tym technikę wielowarstwową, dzięki czemu pontony są wytrzymałe na uszkodzenia, benzynę, olej, oraz promienie UV. Jest jedynym liderem na rynku Ukraińskim, który produkuje akcesoria do wszystkich modeli pontonów, oraz opracowywuje innowacyjne rozwiązania czyniąc swoje produkty bezpiecznymi i komfortowymi.

1365,00

Właściwości wariantu:
MODEL: K-240,
PODŁOGA: BEZ PODŁOGI,
KIL: NIE,
DŁUGOŚĆ/SZEROKOŚĆ: 240 cm x 130 cm,
ILOŚĆ OSÓB: 2,
WAGA: 18,5 kg

Dostępność: dostępny

Materiał to warstwa tkaniny syntetycznej z dwustronnym pokryciem polyvinylem chlorydu powiązanych ze sobą za pomocą specjalnego płynu adhezyjnego. Warstwa PVC zabezpiecza przed przeniknięciem powietrza przez materiał. Materiał jest odporny na promieniowanie ultrafioletowe, słoną wodę, paliwo, oleje. Zachowuje swoje właściwości w temperaturach od -30 do +60 stopni Celsjusza.
Szwy są wykonane przy zastosowaniu metody stykowej, oraz z dodatkowym wzmacnianiem strony zewnętrznej i wewnętrznej. Do sklejania szwów stosuje się dwuskładnikowy klej poliuretanowy, który jest odporny na promieniowanie ultrafioletowe, stwarza efekt tzw. "zimnego spawania".
Burty łodzi posiadają przegrody, które oddzielają komory. Przegrody są wykonane w kształcie stożków dla wyrównania ciśnienia we wszystkich komorach cylindra.
Podstawowe węzły łączeń spawane są za pomocą technologii spawania prądem wysokiej częstotliwości. Nowe technologie zapewniają trwałość łączeń o 2-5% wyższą, niż przy sklejaniu.

Pontony